Anything about Elvis
More than 30 Million visitors can't be wrong

**** Dutch fans only ****

Wed May 07, 2003 12:55 am

Hallo allemaal,

Weten jullie wat er met de Elvis For Everyone (EFE) fanclub aan de hand is? De website is uit de lucht (je krijgt een index) en emails komen terug. Laatste maandblad was nr. 25 uit de herfst van 2002. Weten jullie wat?

To our non-dutch fans: Topic is about a dutch fanclub.

Wed May 07, 2003 1:03 am

From what i´ve heard there will be a double-thick edition this month. Don´t know why the website is down tho.

regards,
Stefan

ps. ben zelf geen lid, maar heb deze info ergens (weet niet meer waar) gelezen.

Wed May 07, 2003 1:10 am

bedankt stefan!

Wed May 07, 2003 2:05 pm

Klopt! Kreeg op de Mega CD en Platenbeurs een folder in mijn handen geduwd met de uitleg waarom het zo lang op zich laat wachten. Maar dat zal constatijn zelf ook wel schrijven in het nieuwe blad. Het wordt een dubbeldik nummer, maar het zou uiterlijk April in de bus liggen. Deze laatste vlieger gaat dus niet op. Maar hij zal in mei wel in de bus vallen denk ik. Groeten! ps: kom eens kijken op mijn site http://www.elvisdisco.com
Daar heb ik ook een forum/messageboard op staan, en kan je daar je vragen kwijt in het nederlands.

Re: **** Dutch fans only ****

Wed May 07, 2003 2:58 pm

blackdiamond wrote:Hallo allemaal,

Weten jullie wat er met de Elvis For Everyone (EFE) fanclub aan de hand is? De website is uit de lucht (je krijgt een index) en emails komen terug. Laatste maandblad was nr. 25 uit de herfst van 2002. Weten jullie wat?

To our non-dutch fans: Topic is about a dutch fanclub.
I think the "Elvis For Everyone (EFE) fanclub" part gave that away. 8)