Anything about Elvis
More than 30 Million visitors can't be wrong

In The Ghetto Remix - You be the judge!

Thu Sep 22, 2005 9:54 pm

Check it out....

http://audio35.archive.org/3/audio/dict ... ghetto.mp3

Thu Sep 22, 2005 9:57 pm

Terrible :?

Thu Sep 22, 2005 9:58 pm

Tony -

I strongly suspect that it isn't even Elvis singing.

But I could be wrong.

Thu Sep 22, 2005 10:04 pm

That's just someone playing around with a diction machine..........badly!

Thu Sep 22, 2005 10:07 pm

WOW!!! Does that suck!!!

Tom

Thu Sep 22, 2005 10:13 pm

the guys sounds like william shatner, "iiiiiiiiiiiin the ghettoooooooo"

Thu Sep 22, 2005 10:15 pm

:D :D
It´s a diction machine.. I think really funny!

Thu Sep 22, 2005 10:26 pm

K-rapppp! :twisted:


But it's so bad.........it's actually growing on me! :shock: :D :lol:

Thu Sep 22, 2005 10:37 pm

No doubt it will appeal to the 'Little Less Conversation' / 'Rubberneckin'' brigade. When they get to hear it they'll cry out: "This will give The King his 812th UK No.1! It's fantastic! Proves that Elvis is still contemporary!"

In reality, it's pants.

Thu Sep 22, 2005 10:40 pm

josh -

You wrote:
the guys sounds like william shatner, "iiiiiiiiiiiin the ghettoooooooo"


I can just hear him singing:

"But my ship - my crew - we can't leave them - in the ghettoooooo !"

Thu Sep 22, 2005 10:47 pm

in....THE.....ghet-to.....ah ah :lol:


I laughed, I screamed, I wet my pants.

But seriously...it does kinda suck. Great for a goof, though. I'll be playing this for a few friends.

Thanks.

Re: In The Ghetto Remix - You be the judge!

Thu Sep 22, 2005 11:06 pm

Blue-Gypsy wrote:Check it out....

http://audio35.archive.org/3/audio/dict ... ghetto.mp3



What´s the point in posting such sh*t anyway?? :evil:


Sincerely MB280E

Thu Sep 22, 2005 11:10 pm

booooooooooooooooooooo,,,,boooooooooooooooo :twisted:

Thu Sep 22, 2005 11:46 pm

Best ..remix ..ever!

Fri Sep 23, 2005 12:23 am

Try this version:

http://elvispresleyscrapbook.co.uk/stuff/ejaitg.mp3

Fri Sep 23, 2005 12:24 am

ME4EP -

Link didn't work for me at first but it does now.

Well, it ain't Elvis, but an interesting 'beat' version !

Fri Sep 23, 2005 12:41 am

ME4EP wrote:Try this version:

http://elvispresleyscrapbook.co.uk/stuff/ejaitg.mp3


Naaaaaaahhh. There's only one version I wanna hear.

Fri Sep 23, 2005 12:55 am

Who the hell is that???? Hanson???? :shock:


In the Ghetooooo...mmmm...bop

Re: In The Ghetto Remix - You be the judge!

Fri Sep 23, 2005 2:22 am

MB280E wrote:



What´s the point in posting such sh*t anyway?? :evil:


Sincerely MB280E


You got a problem with me punk?

Fri Sep 23, 2005 2:36 am

Now, this is starting to sound like a Clint Eastwood movie... :wink: :lol:

Br
Kristian

Fri Sep 23, 2005 6:40 am

Fabulous song, thanks for the link.

On key, perfect diction,pronunciation right on, very clear phrasing, nice elocution.

Nice to see that they're still discovering some of Felton Jarvis' production magic.

Fri Sep 23, 2005 6:47 am

Please don't tell me Orion is making a "comeback" :roll:

Re: In The Ghetto Remix - You be the judge!

Fri Sep 23, 2005 6:52 am

Blue-Gypsy wrote:You got a problem with me punk?


Tony -
If you're gonna do it, let's do it right. Here we go........

You have to ask yourself one question.

Do I feel lucky?

(Gritting teeth) Well, do ya, Punk?


Keep practicing. You'll get there.

.

Fri Sep 23, 2005 7:03 am

I know what your thinking....

Did he fire six shots or only five?

I gotta tell you, in all this confusion I don't rightly remember.

So you gotta ask yourself one question....

Do I feel lucky?

Well do ya punk!

Re: .

Fri Sep 23, 2005 7:12 am

Blue-Gypsy wrote:I know what your thinking....

Did he fire six shots or only five?

I gotta tell you, in all this confusion I don't rightly remember.

So you gotta ask yourself one question....

Do I feel lucky?

Well do ya punk!


Much better!

I hear now that Clint's too old, they're casting for the next Dirty Harry.

Good luck, Pal. Remember us little people.